Bijuteriile de lux nu sunt doar un moft pentru cei cu dare de mână, ci repreznită o adevărată investiţie, mai ales pe timp de criză, după cum spune Andreea Ioniţă Loukas, directorul general al grupului Micri Gold Bijuterii, care a deschis primul magazin privat de bjuterii de pe piaţa locală în 1991. Majoritatea clienţilor care trec pragul bijuteriilor Micri Gold nu resimt criza, iar toată piaţa luxului a fost mai ferită de dificultăţile economice faţă de alte sectoare, exp
Bijuteriile de lux nu sunt doar un moft pentru cei cu dare de mână, ci repreznită o adevărată investiţie, mai ales pe timp de criză, după cum spune Andreea Ioniţă Loukas, directorul general al grupului Micri Gold Bijuterii, care a deschis primul magazin privat de bjuterii de pe piaţa locală în 1991.
Majoritatea clienţilor care trec pragul bijuteriilor Micri Gold nu resimt criza, iar toată piaţa luxului a fost mai ferită de dificultăţile economice faţă de alte sectoare, explică Andreea Ioniţă Loukas.
„Nu credem că decizia de cumpărare de bijuterii de lux în segmentul high şi foarte high pe care îl targetăm a fost foarte afectată de criza financiară. În plus, foarte mulţi dintre cei care ne trec pragul privesc bijuteriile ca pe o investiţie profitabilă, de aceea vor continua să investească în aceste obiecte, poate chiar mai mult decât înainte”, spune Andreea Ioniţă Loukas.
Mai mult chiar, Loukas se aşteaptă ca diamantele să se vândă la fel de bine ca aurul, fiind de asemenea o investiţie care nu poate da greş.
Investiţie de 1 mil. lei într-un showroom
Micri Gold a anunţat azi finalizarea unei investiţii de peste 1 milion de lei într-o nouă locaţie pe Calea Victoriei din Capitală, la parterul hotelului Continental. „Investiţia reprezintă doar suma necesară pentru amenajarea spaţiului”, a declarat Andreea Ioniţă Loukas.
Noul magazin are o suprafaţă de 160 de mp