Sedanul de clasa medie al constructorului american este ultimul sosit pe un segment extrem de aglomerat. Unul din principalele sale atuuri este dieselul e 2.0 litri si 160 cai-putere
La aproape 70 de ani de la debarcarea in Normandia, americanii isi continua expansiunea in Europa. Chevrolet intra tot mai tare pe piata europeana, iar ultima provocare avansata de constructorul de peste Ocean este Malibu, sedanul de segment mediu care a strans deja in spate nu mai putin de opt generatii.
Se spune ca o poza face cateodata cat o mie de cuvinte. Designul lui Malibu il puteti vedea in imaginile alaturate. Este un sedan clasic pentru clasa din care face parte, dar care respira un aer mai modern decat concurenti precum VW Passat, de exemplu, care insista pe conservatorism. Partea frontala se inscrie in liniile generale Chevrolet, cu logo-ul bine inglobat in grila suficient de agresiva cat sa atraga si clienti tineri, in timp ce posteriorul este de-a dreptul spectaculos, fiind de inspiratie clara Camaro. In general, liniile lui Malibu sunt curbate si armonioase, iar masina se vede ca este gandita la nivelul lui 2012.
Muza Camaro si-a lasat amprenta si la interior. Daca in prima faza ai senzatia ca ai de-a face cu un design care vine pe linia lui Cruze, constati imediat ca instrumentarul de bord este preluat direct de la celebrul muscle-car, iar aeratoarele au o forma cu totul noua. De asemenea, ai parte de o adevarata orga de lumini generata de luminile ambientale, care reactioneaza si in functie de modul cum este folosit sistemul audio. Spatiul este suficient pentru ca cinci adulti sa poata calatori cu Malibu, iar locurile de depozitare sunt numeroase. Unul intre aceste este chiar de nebanuit, aparand in spatele sistemului multimedia tactil de ultima generatie, care se rabateaza prin apasarea unui buton. Volumul portbagajului reprezinta acum c