Magazinele de imbracaminte care se orienteaza catre mediul online formeaza, in prezent, o nisa a comertului electronic in continua dezvoltare, printre cele mai recente tendinte ale acestei piete numarandu-se si orientarea catre contractarea unor francize pe Internet.
Marca a Scarlett Clothing International, cunoscuta pe piata romaneasca ca producator si distribuitor de confectii, Tarafashion a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 2 milioane de euro, 10% din aceste venituri fiind obtinute exclusiv din comertul online. Pentru acest an oficialii companiei estimeaza o crestere pana la 25% a ponderii vanzarilor online in total, pentru ca in urmatorii 2-3 ani acest procent sa ajunga la 80% din cifra de afaceri.
Compania a incheiat, de curand, un contract de franciza pe Internet, a carui valoare s-ar putea ridica la 500.000 euro numai anul acesta.
Firma Scarlett Clothing International a fost fondata in 1997, cu 80% capital romanesc si 20% britanic. Si-a inceput activitatea realizand confectii pentru export, marci celebre precum Etam, TopShop, Dorothy Perkins, C&A, Bay Trading, Freemans, Naf-Naf, Oasis sau H&M numarandu-se printre partenerii sai de afaceri.
Anul 2003 a marcat inceputul productiei sub marca proprie, Tara, compania cautand, in acelasi timp, alternative pentru industria de profil si pentru inlocuirea lohnului.
In 2006 a fot deschis primul magazin online de haine Tarafashion.ro, care in scurt timp s-a dovedit a fi un real succes pe piata romaneasca. Investitia totala in site se cifreaza la peste 50.000 de euro, numarul de abonati ajungand, in doar un an de functionare, la aproximativ 7.500. Mai mult decat atat, traficul insumeaza in jur de 1.500 de vizitatori pe zi.
Pentru acest an Scarlett si-a propus sa renunte la export, axandu-se pe productia propriilor creatii vestimentare, dar si pe comercializarea unor m