Compania Electroprecizia SA Săcele a încheiat anul trecut cu vânzări de 99,5 milioane de lei, în scădere faţă de rezultatul din 2008, când realizase vânzări de 128 de milioane de lei. Peste 80% din producţia de motoare şi generatoare electrice merge la export, în Italia, Spania, Germania, dar şi în alte state membre ale Uniunii Europene. Pentru acest an, conducerea companiei braşovene se aşteaptă la o cifră de afaceri de 112 milioane de lei, în creştere cu mai mult de zece procente faţă de anul trecut. Reprezentanţii companiei susţin că trendul vânzărilor firmei pe piaţa din vestul Europei este în creştere, acesta fiind motivul pentru care prognoza este în urcare pentru anul în curs, chiar dacă piaţa în acest domeniu este în stagnare. Ei se aşteaptă ca piaţa autohtonă să înregistreze chiar o uşoară creştere. Printre clienţii importanţi ai companiei se numără concernele ABB, Bosch sau Lenze.
Compania şi-a stabilit şi un program de investiţii pentru acest an, propunându-şi să acţioneze în principal pentru creşterea productivităţii muncii, aceasta fiind una dintre principalele pârghii ale maximizării eficienţei economice.
În prezent, societatea are aproximativ 1.000 de angajaţi, după ce anul trecut a disponibilizat 600 de persoane, iar capacitatea lunară de producţie a fabricii este de 70.000 de motoare electrice.
Societatea braşoveană produce mai multe tipuri de motoare electrice, polizoare de lăcătuşerie, alternatoare, electropompe, indicatoare pentru presiunea uleiului sau de temperatură şi nivel de combustibil, tablouri de bord cu vitezometru, precum şi diferite tipuri de relee. Societatea este controlată de firma Intercom Sfântu Gheorghe, care deţine 49,66% din capitalul social, restul acţiunilor fiind deţinute de mai mulţi acţionari persoane fizice şi juridice. Compania Electroprecizia SA Săcele a încheiat anul trecut cu vânzări de 99,5 milioan