In vreme de criza, bugetele consumatorilor sunt in scadere. Oamenii cumpara mai putin si se gandesc de trei ori inainte sa faca o achizitie. Inspirati de acest lucru, Marilena Istratescu (foto), care detine si o agentie de comunicare in domeniul retailului, si cei trei asociati ai sai, au gandit un business care sa ofere utilizatorilor posibilitatea sa isi faca o lista de cumparaturi online.
“Ideea Suricata.ro, site de asistenta la cumparaturi, a venit acum un an si jumatate. Eu si asociatii mei avem un background in mediul de business, iar in urma unor discutii sustinute cu diverse persoane care lucreaza in sectorul FMCG, am decis sa demaram afacerea. De ce am ales online-ul? Fiindca este un mediu care se afla in prezent intr-o expansiune continua”, a spus Istratescu.
Site-ul prezinta cele mai bune oferte care se gasesc in hiperrmarketuri saptamanal si poate fi un bun instrument de control al costurilor utilizatorilor.
Pana la sfarsitul anului, Suricata a bugetat investitii de cateva zeci de mii de euro. O parte din bani a fost alocata deja constructiei site-ului si urmeaza ca sume importante sa se indrepte catre promovare, mentenanta si dezvoltare.
“Acest business este gandit pe termen lung. Vom investi in continuare in el pana va ajunge sa se autosustina. Iar tot profitul obtinut il vom reinvesti in dezvoltarea sa”, a spus fondatoarea agentiei Hello! Consumer Interaction si Suricata.ro.
Intr-un de zile, cei patru asociati estimeaza ca site-ul de asistenta la cumparaturi va atinge break-even-ul. De asemenea, pana la finele lui 2010, Marinela Istratescu sustine ca toti retailerii din Romania se vor alatura proiectului lansat.
“Deocamdata, Cora, InterEx, Plus si real sunt primii parteneri care s-au implicat in acest proiect. In saptamanile urmatoare, noi retaileri se vor alatura www.suricata.ro pentru a pune la dispozitia