Vindeţi tot din casă, chiar şi casa, aveţi de ce!
Ai putea de banii ăştia să-ţi iei vreo 13-14 Loganuri pe motorină şi să-ţi deschizi firmă de taxi. Dar asta nu ar însemna decât că ţi-ai pierdut minţile. Meine damen und herrn: noul BMW seria 7.
BIG ONE. Mare cât un vapor. Elegantă rău şi sportivă (motor V8 Twin Turbo). Atât de sportivă, încât cu varianta 750i suta se atinge în 5,2 secunde. Teribil, pentru că nu ai de-a face cu o maşină sport de două locuri, ci de o limuzină care cântăreşte sub 2.000 kg. Ei bine, da: deşi are cinci metri lungime şi doi lăţime, "micuţa" are mult aluminiu în componenţă, şi la dimensiunile astea este uşoară ca un fulg.
Oricât am fi căutat, nu am putut găsi butonul pe care scrie: "Dacă apeşi aici spune bancuri". Asta fie pentru că bavarezii s-au gândit că aveam de-a face cu o treabă prea serioasă, fie pentru că, posibil, nu am căutat suficient. Tehnic vorbind, noua serie 7 e plină de sisteme inovatoare: o nouă generaţie Night Vision, cameră video Side Wiew şi Back Up, Active Blind Spot Detection (pentru detectarea obiectelor din punctul mort), Integralive Active Steering şi, evident, ultima generaţie de iDrive.
SUPERLATIV. Trebuie să o testezi dacă vrei să vezi cum ajungi la 230 km/h fără să-ţi dai seama sau cum, undeva pe la 180 km/h, când te înfigi în pedală, vezi că "mai ai unde". Stabilitate? Calitatea materialelor? Fluiditatea cutiei de viteze? Comoditate în condus? Noua serie 7 nu face decât să fixeze normele...
Noi am testat
Motorizare: 4,4L/ 407 CP
Cutie automată
Viteză maximă: 250 km/h
Acceleraţie: 0-100 km/h: 5,2 s
Consum: 16,4/8,5/11,4 l
Criza pe globALIANŢĂ OPEL-BUICK. Constructorul de autovehicule General Motors (GM) din SUA pregăteşte o alianţă între subsidiara germană Opel şi cea americană Buick, se arată în publ