Pe baza cresterii inregistrate de PIB, dar si a investitiilor straine, publicitatea outdoor in Romania a ajuns la 32 milioane euro, pentru 2007 fiind estimata o crestere de 40%, a anuntat Dierk Zeigert, directorului general al News Outdoor Romania.
News Outdoor Romania, a doua companie de publicitate stradala din tara, a anuntat pentru anul 2006 afaceri de 6 milioane de euro, cifra cu 50% mai mare fata de 2005. �Daca ma intrebati pe mine, aceasta nu este o crestere mare, poate doar pentru piata romaneasca, dar preturile aici sunt destul de joase comparativ cu alte tari unde nivelul de viata este mai putin dezvoltat�, a mai spus directorul general al companiei in cadrul unei conferintei de presa. Pentru anul acesta, News Outdoor estimeaza o crestere cel putin la fel de mare ca cea de anul trecut.
Cu o cota de piata de 19% din piata autohtona de outdoor (OOH), compania a facut in ultimii trei ani investitii de aproximativ 2 milioane de euro, bani investiti in modernizarea structurilor si in constructii moderne, dar si pentru imbunatatirea client service-ului. News Outdoor Romania este singura care a adus pe piata roamneasca structurile de tip pillar (stalpi publicitari), care de altfel sunt produse de top ale companiei si ocupa o pondere de 30% din investitia totala pentru urmatorul an, investitie care se ridica la 2 milioane euro.
In ceea ce priveste piata de OOH din Romania, Dierk Zeigert a declarat ca aceasta este in continua dezvoltare si ca vor exista cu siguranta extinderi ale activitatii si in alte zone. �Dezvoltarea retelei nationale de drumuri va permite si publicitatii stradale sa se extinda. In unele orase depindem de licitatii, in altele venim cu oferte, piata este oricum in continua dezvoltare�. In ceea ce priveste extinderea grupului pe alte piete, Dierk Zeigert a declarat pentru Wall-Street ca exista astfel de planuri la nivel internati