Postul de televiziune este liderul pieţei de media şi divertisment, potrivit unui clasament realizat de revista Biz şi Unlock Market Research
Pro TV domină topul primelor cinci cele mai puternice branduri media şi de divertisment, postul de televiziune luând faţa radiourilor Kiss FM şi Zu, dar şi posturilor de televiziune Antena 1 şi TVR1, potrivit clasamentului realizat de Biz şi Unlock Market Research. "Pro TV este un brand profesionist, modern, fresh, în pas cu timpurile, în continuă reinventare. Este o televiziune ce s-a menţinut constantă în ceea ce priveşte calitatea, dar mereu surprinzătoare în manifestări. Proprietarii mărcii au mizat nu doar pe inovaţie în domeniul televiziunii, ci şi pe promovarea brandului propriu şi lansarea de vedete care să fie asociate acestuia", se arată în catalogul "Top 50 cele mai puternice branduri româneşti", lansat miercuri. Potrivit Adinei Vlad, managing partner al companiei de studii de piaţă, postul de televiziune este "dovada vie că se poate face divertisment de calitate în România. Brandul a fost apreciat şi pentru campaniile sale sociale şi pentru faptul că şi-a folosit puterea pentru a schimba lucrurile în bine. Este un brand asociat cu dinamismul şi inovaţia".
Românii vor o viaţă tip fiesta
Pe de altă parte, Pro TV este al treilea cel mai tare brand românesc în clasamentul celor mai puternice 50 de mărci autohtone, după Borsec şi Dacia, care ocupă primele două poziţii. Locurile patru şi cinci în clasament revin brandurilor Dorna şi Poiana, clasamentul fiind completat - până la poziţia a zecea - de Timişoreana, Izvorul Minunilor, Cotnari, Ursus şi BCR. "Un clasament presupune validarea unor premianţi şi identi-ficarea şi stabilirea unor standarde. Potrivit alegerilor primelor 10 branduri, putem să concluzionăm că românii vor un gen de viaţă tip fiesta", a declarat
Postul de televiziune este lideru