Carrefour, real,- si Kaufland sunt cei mai apreciati retaileri de pe piata locala, cele trei retele comerciale, impreuna cu Auchan si Cora, avand totodata o identitate puternica in randul consumatorilor, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare Mednet Marketing Research Center. Studiul a fost realizat in perioada 7-23 septembrie, fiind intervievate telefonic 2.403 persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 ani din Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Brasov, Oradea, Sibiu, Targu Mures si Suceava. Marja de eroare a studiului este de ±1,99%. In ceea ce priveste imaginea retailerilor din Romania pe baza asocierii sloganurilor cu brandul, real,- este lider, 58,9% dintre consumatorii intervievati identificand lantul de magazine.
Carrefour, real,- si Kaufland sunt cei mai apreciati retaileri de pe piata locala, cele trei retele comerciale, impreuna cu Auchan si Cora, avand totodata o identitate puternica in randul consumatorilor, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare Mednet Marketing Research Center. Studiul a fost realizat in perioada 7-23 septembrie, fiind intervievate telefonic 2.403 persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 ani din Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Brasov, Oradea, Sibiu, Targu Mures si Suceava. Marja de eroare a studiului este de ±1,99%. In ceea ce priveste imaginea retailerilor din Romania pe baza asocierii sloganurilor cu brandul, real,- este lider, 58,9% dintre consumatorii intervievati identificand lantul de magazine.