Producatorii de la Hollywood sau din alte "capitale" ale cinematografiei si broadcastingului cum ar fi Cannes stiu prea bine ce inseamna NAB Show.
Evenimentul se desfasoara in fiecare an in Las Vegas si se adreseaza tuturor celor care lucreaza sau sunt interesati de domeniul broadcast&professional. In Vegas ajung pe durata expozitiei mai bine de 110.000 de vizitatori in fiecare an.
Si la IBC, un eveniment similar NAB Show care se desfasoara anual in Amsterdam, sunt prezentate cele mai noi tehnologii si inventii in domeniul broadcasting&media. La acest eveniment participa peste 46.000 de vizitatori din 130 de tari, acestia calatorind la Amsterdam special pentru acest eveniment.
Saptamana trecuta a avut loc la Bucuresti un eveniment care a mizat pe aceeasi idee. Sony Media Solutions Roadshow este un concept prin care Sony isi prezinta ultimele produse, solutii, servicii si aduce o parte din personalul specializat pe pietele locale.
"Sony Media Roadshow s-a lansat acum cinci ani si a mers bine in tarile europene. Conceptul este similar marilor expozitii din domeniul broadcasting-ului, asa cum ar fi IBC din Amsterdam si NAB din Las Vegas. Insa, de data aceasta clientii nu mai trebuie sa calatoreasca mii de kilometri pentru a vedea noile echipamente", explica Paul Wallis, regional manager al Sony pentru Europa de Sud-Est.
Evenimentul desfasurat pe durata a doua zile (27-28 februarie) a cuprins o serie de workshop-uri de prezentare a noilor echipamente si de dezbateri privind utilizarea tehnologiei High Definition in Europa. Evenimentul vizeaza in principal televiziunile si casele de productie, dar se adreseaza totodata si micilor producatori sau freelancerilor din domeniu. "Sony Media Roadshow se adreseaza tuturor, de la cei care lucreaza in film sau televiziune si cinematografie pana la cameramani freelanceri care filmeaza nu