Forumurile, retelele sociale si blogurile abunda de posturi ce critica activitatea Postei Romane. Predomina nemultumiri privind viteza serviciilor, birocratia, imposibilitatea/greutatea de a face reclamatie. Wall-Street.ro a adunat sase dintre cele mai intalnite critici si le-a inaintat catre oficialii companiei pentru a oferi raspunsuri adecvate si oficiale acestora, la care se pot raporta clientii.
In pragul viitoarei (presupuse) privatizari ale Postei este important de vazut ce planuri are compania si cum adreseaza anumite probleme des mentionate de clienti.
1. Birocratia excesiva – poate unul dintre cele mai relevante exemple este pe blogul lui Sebastian Bargau (aka VisUrat)
Ce raspunde Posta Romana?
Prin proiectele aflate in prezent in faza de implementare, se intentioneaza sa se simplifice activitatea de prezentare, prelucrare si eliberare a coletelor postale interne. Printre noutatile aduse prin noile reglementari enumeram:
- distribuirea la domiciliu a coletelor postale din serviciul universal in greutate de pana la 500g;
- simplificarea operatiunilor de prezentare a trimiterilor prin faptul ca pe ambalaj nu se mai inscriu informatii privind identificarea expeditorului si destinatarului si mentiunile de serviciu;
- monitorizarea in sistem track&trace a tuturor coletelor postale interne;
- reproiectarea buletinului de expeditie si circulatia sa impreuna cu trimiterea, fiind introdus intr-o poseta din plastic autoadeziva care se aplica pe ambalaj.
2. Daca adresa din buletin nu corespunde cu adresa de livrare, foarte multi oameni nu pot ridica coletele - practic, comenteaza cineva, Posta Romana "face politie cu noi. Lucrul acesta nu se intampla cu nicio firma de curierat". Daca ai viza de flotant acest lucru se rezolva dar daca cineva imi trimite prin Posta un colet rapid pentru Brasov, eu fi