Pana la sfarsitul lui 2006, ProCA, divizia de distributie IT a Grupului RTC, si-a propus sa vanda memorii in valoare de peste 2,5 milioane de euro. Pe primele 9 luni ale anului, ProCA a atins cifra de 1,5 milioane, iar sfarsitul de an se arata mai dinamic decat primele luni, din punct de vedere al vanzarilor pe segmentul IT&C.
In 2005, ProCA a vandut memorii in valoare de 1,75 milioane euro, in aceasta categorie de produse intrand memoriile DDR, memory stick-urile USB si cardurile foto.
Brandurile distribuite in Romania de catre ProCA sunt: Apacaer, Goodram, iar din aceasta toamna compania a devenit principalul distribuitor al memoriilor TakeMS.
Pentru 2007, Dragos Salamac, directorul de marketing al ProCA, anticipeaza vanzari de memorii de peste 3.5 milioane euro.
ProCA Romania a anuntat recent incheierea unui parteneriat strategic cu Fujitsu Siemens Computers Romania (FSCR), si a estimat ca in primul an parteneriatul va genera o cifra de afaceri de patru milioane de euro
Prin incheierea acestui parteneriat, produsele Fujitsu Siemens Computers vor fi distribuite prin canalele grupului RTC, gama "professional" va di distribuita de ProCA pe segmentul vanzarilor directe business to business (B2B), iar pentru retail se va promova gama "consumer" in reteaua magazinelor media Diverta si Best Computers, au declarat reprezentantii companiei.
Parte a grupului RTC incepand cu 2005, ProCA are o retea de distributie ce cuprinde peste 2.000 de dealeri. Pincipalele marci distribuite de ProCA sunt Philips, Logitech, Canon, Benq, Genius si LG.
Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 30 milioane de euro in primul semestru din 2006 si estimeaza o cifra de afaceri de 40 milioane de euro in semestrul doi, potrivit declaratiilor presedintelui ProCA, Cristi Falcutescu.
El a adaugat ca rezultatele inregistrate in primele sase lu