Cele 26 de mărci de bere îşi alocă bugetele de publicitate pe marile posturi tv, pe canalele muzicale şi pe cele de sport PRO TV a livrat cele mai mari audienţe pentru reclamele
Cele 26 de mărci de bere îşi alocă bugetele de publicitate pe marile posturi tv, pe canalele muzicale şi pe cele de sport
PRO TV a livrat cele mai mari audienţe pentru reclamele mărcilor de bere. Bergenbier este berea cu cea mai mare vizibilitate pe micile ecrane.
Băutorii de bere ştiu unde să se ducă atunci când li se face sete: la terase pub-uri, în supermarketuri, la cârciuma din colţul străzii, la frigider... Dar producătorii de bere, unde se duc pentru a-şi promova mărcile? Răspunsul este simplu (în aparenţă): la televiziuni. Pentru că posturi tv asigură cel mai mare impact asupra consumatorilor. După acest răspuns simplu, însă, lucrurile se complică.
Pe cine să alegi din panoplia de 33 de televiziuni pentru a-ţi promova eficient marca? Prin eficienţă se înţelege faptul de a obţine o audienţă cât mai mare (nr. de puncte de audienţă - GRP) cu bugete cât mai mici. Altfel spus, să "loveşti" (cu reclame) targetul de consumatori cărora li se adresează marca de bere cu costuri cât mai reduse. Cele 33 de posturi tv sunt "inundate" de nu mai puţin de 26 de mărci de bere.
PRO TV este o televiziune foarte căutată de berari pentru a-şi promova brandurile. Pentru că asigură audienţele cele mai mari.
În primele şapte luni ale acestui an, PRO TV a livrat 13.394 de puncte de audienţe (GRP-uri în mediul urban) pentru un total de 6.263 de reclame difuzate pentru bere. La mare distanţă de află Antena 1 (cu 4.205 GRP-uri), Prima TV (3.594) şi TVR 1 (2.870).
OTV este ocolit de berari
Deşi stă bine în ultimele sondaje de audienţă, OTV a fost ocolit de producătorii de bere. Doar 135 de spoturi a difuzat televiziunea lui Dan Diaconescu de la începutul anul