Cele mai multe dintre cumparaturi sunt facute cu banii jos, vanzarile in rate avand o pondere in totalul vanzarilor de Paste de numai 12 la suta.
Pregatirile de Paste ridica nivelul vanzarilor cu 20 la suta, fata de aceeasi perioada a anului trecut, a declarat, pentru Rompres, directorul de marketing al Carrefour Romania, Andreea Mihai.
De asemenea, "ne asteptam ca cifra de afaceri sa creasca per total cu aproximativ 35-40 la suta fata de o luna normala", a adaugat reprezentantul companiei. Aceasta crestere este sustinuta si de orarul special de lucru cu publicul pe care companiile il vor avea in saptamana dinaintea Pastelui. Carrefour isi extinde programul zilnic de lucru al magazinelor, in ultima saptamana inainte de Paste, cu doua ore si jumatate, iar joi, 20 aprilie, cu trei ore si jumatate. Cele mai multe vanzari sunt asteptate intre zilele de marti, 18 aprilie, si sambata 22 aprilie.
� � � �
In topul celor mai bine produse vandute se vor gasi ouale, vopseaua de oua, vinul, cozonacul, nuca, stafidele, fructele, in special citricele, conservele de ananas, conservele de ciuperci, apreciaza reprezentanta companiei. Potrivit asteptarilor, vanzarea de ciocolata va creste cu 68 la suta fata de o luna normala.
� � � �
"La ciocolata festiva, respectiv figurinele de ciocolata in forma de iepuras, se observa o crestere de 135 la suta, fata de perioada de Paste din 2005", a adaugat Mihai.
� � � �
Judecand dupa structura topului celor mai bine vandute produse, majoritatea romanilor vor cumpara de Paste, imbracaminte, diferite alte produse textile, seturi de cosmetice si electrocasnice mici. Cele mai multe dintre cumparaturi sunt facute cu banii jos, vanzarile in rate avand o pondere in totalul vanzarilor de Paste de numai 12 la suta.
� � � �
In decembrie, in apropierea sarbatorilor de Craciun si Anul Nou, vanza