Compania edy Internaţional Spedition, cel mai mare transportator rutier de pe piaţa locală, cu o flotă de aproape 1.100 de camioane şi un business anual de aproape 70 mil. euro, şi-a cerut insolvenţa la începutul acestei luni, potrivit datelor de pe site-ul Tribunalului Hunedoara. Administrator judiciar a fost desemnat firma de reorganizare, lichidare şi administrare Rovigo în data de 2 august 2012. Ulterior, în datele de 8 şi 10 august edy Internaţional Spedition a depus recurs. Potrivit Registrului Comerţului, compania edy Internaţional Spedition are ca acţionari fondul de investiţii Westerham Holding BV cu 17,5% din acţiuni şi Edy Holding BV, cu 82,5% din acţiuni. Insolvenţa edy Internaţional Spedition a mai fost cerută şi de ING Bank în calitate de creditor pe data de 31 iulie, dosar în care este aşteptată o soluţie pe data de 4 septembrie anul curent. Pe data de 16 august ING Bank a cerut insolvenţa şi firmei edy Logistics, divizia de logistică şi distribuţie a edy Group. Cererile pentru intrarea în insolvenţă a companiei au loc la aproape două luni de când Alin Popa, 41 de ani, fondatorul şi principalul acţionar al transportatorului a decedat într-un accident rutier.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Compania edy Internaţional Spedition, cel mai mare transportator rutier de pe piaţa locală, cu o flotă de aproape 1.100 de camioane şi un business anual de aproape 70 mil. euro, şi-a cerut insolvenţa la începutul acestei luni, potrivit datelor de pe site-ul Tribunalului Hunedoara. Administrator judiciar a fost desemnat firma de reorganizare, lichidare şi administrare Rovigo în data de 2 august 2012. Ulterior, în datele de 8 şi 10 august edy Internaţional Spedition a depus recurs. Potrivit Registrului Comerţului, compania edy Internaţional Spedition are ca acţionari fondul de investiţii Westerham Holding BV cu 17,5% d