Foto: Thinkstock Mulţi politicieni au înţeles că blogosfera este o cale facilă de a ajunge la electorat, o metodă bună de a-şi cosmetiza imaginea mai ceva ca la coafor, de a riposta la atacul adversarilor politici sau de a trimite săgeţi şi cuţite fix în moalele capului cui nu-şi vede de treabă. Deşi viaţa politică online este bine aspectată, singurul ministru din Cabinetul Boc activ pe blog este ministrul Dezvoltării şi Turismului, Elena Udrea.
Însuşi şeful Guvernului a cochetat cu ideea socializării online, a avut un site pe când era primarul Clujului, iar anul trecut era hotărât să devină un prim-ministru multimedia şi să atace internetul strategic, din toate părţile, din blogosferă, Facebook şi Twitter. "Dacă încep, voi începe cu toate trei o dată", anunţa fulminant premierul de Paştele trecut, la scurtă vreme după ce Boc senior i-a spart un ou roşu în cap.
Pe Facebook şi Twitter, primul-ministru are multe conturi false, critici şi simpatizanţi. Pe reţeaua de socializare Facebook, primul în topul căutărilor se detaşează grupul "Antiemil Emil Boc" – care a strâns 280 de adepţi, în timp ce grupul "Avem încredere în Emil Boc" a strâns doar 241.
Nu acelaşi lucru se poate spune şi despre ministrul Dezvoltării şi Turismului, care a strâns pe aceeaşi reţea de socializare aproape 20 de mii de simpatizanţi. Ultimele fotografii postate "pe perete" ne-o arată pe Elena Udrea cu pletele în vânt, desculţă pe nisipul din Pădurea Letea sau admirând nuferii de la Balta Turcească, lucru care îi face pe unii dintre admiratorii virtuali ai acesteia să aprecieze peisajul "super smeker", să-şi exprime îngrijorarea ca nu cumva să o prindă ursul pe doamna ministru, iar pe alţii să o întrebe dacă e amabilă cu toată lumea. Câţiva sunt de părere că doamna Udrea este "o floare între flori" şi au o singură nelămurire în ce priveşte circuitul turistic