Piata hoteliera din Bucuresti ramane in continuare favorabila investitiilor, insa brandurile de lux se vor lasa asteptate cel putin doi ani de acum incolo, sustine Kurt Strohmayer, CEO JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Totusi, care sunt sansele sa avem un brand hotelier de renume in Bucuresti, in urmatorii ani? “Studiem posibilitatile. Avem Ritz-Carlton, Renaissance care se apropie de conceptul Marriott, Courtyard. Suntem in discutii cu potentiali proprietari, dar contractele nu sunt semnate. Credem ca vor mai trece doi ani”, a declarat, pentru Wall-Street, Kurt Strohmayer (foto).
Directorul Marriott Romania motiveaza orizontul larg de timp pana la definitivarea contractelor pe fondul potentialului financiar al pietei, care nu poate sustine astazi luxul hotelier, pentru care un turist plateste cateva mii de euro pentru o noapte la unul din cele mai luxoase hoteluri din lume. “Piata romaneasca nu este suficient de pregatita pentru Ritz-Carlton. Nici in Roma nu avem un Ritz-Carlton, piata nu este destul de puternica nici acolo”, explica Strohmayer.
Chiar si in cazul brand-ului Marriott, rata de crestere a business-ului in Romania este similara cu cea din tarile est-europene, insa Moscova este cu mult mai puternica, iar Paris si Londra sunt in continuare printre cele mai atragatoare locatii. “JW Marriott este unul din cele mai profitabile hoteluri din cadrul grupului Marriott International. In Europa, avem acest brand in Budapesta, in Capri, Italia iar anul viitor vom deschide un JW Marriott si in Londra”, adauga Strohmayer.
Piata hoteliera autohtona poate absorbi si in viitor investitiile prognozate, cel mai bun exemplu fiind oferit de dezvoltarea lanturilor hoteliere internationale deja existente. Lantul hotelier Golden Tulip si-a anuntat deja pentru 2008 intrarea pe piata hotelurilor de clasa cu Royal Tulip, marca de cinci stele a grupului,