Georgeta Bădău este din 1998 profesor de Limba franceză la Colegiul Naţional „Horea, Cloşca şi Crişan“ din Alba Iulia. Pe lângă rezultatele obţinute în activitatea didactică de zi cu zi, are o impresionantă carte de vizită când vine vorba de implicare în proiecte cu impact naţional şi internaţional.
Este unul din dascălii care au făcut pionierat în punerea pe picioare în România a Centrelor de documentare şi Informare (CDI), ce au dus la apariţia în peisajul educativ românesc a meseriei de profesor documentarist. Totul a început în anul 2000, prin includerea Colegiului Naţional „Horea, Cloşca şi Crişan” în grupul de 11 unităţi şcolare pilot ale proiectului româno–francez „Educaţie pentru informaţie în mediul rural defavorizat”, proiect graţie căruia au apărut în ţara noastră CDI-urile, la care au acces în egală măsură elevi şi profesori.
Georgeta Bădău este autorul primului Curs opţional de iniţiere a elevilor în tehnicile de cercetare documentară (2004) şi coautor al primului Ghid de amenajare şi gestionare a unui CDI (2009), lucrări care sunt folosite de personalul de specialitate de la şcolile din toată ţara. Este formator naţional pentru profesorii documentarişti şi profesorii de limba franceză.
Cel mai bun proiect în limba franceză din Europa în anul 2011
Încă din şcoala generală, Georgeta Bădău s-a simţit atrasă de cultura şi civilizaţia franceză. Şi-a aprofundat cunoştinţele despre limba şi civilizaţia lui Molière pe băncile facultăţii de litere. Munca la catedră presupune şi implicare în proiecte didactice internaţionale. Într-o competiţie internaţională, eTwinning, din anul 2011, organizată de Comisia Europeană, Georgeta Bădău a avut sorţi de izbândă cu cel mai bun proiect în limba franceză, „Lectures partagees”, derulat în parteneriat cu Liceul Francez „Sainte Pulchérie” din Istambul. „Tinerii de azi citesc, dar