Singura masina premium de serie care poate sa aduca TUNET-ul intr-o zi senina de vara cu mult soare este un Porsche. Sunetul este perceput in jur intr-o doza mica, dar in interior este amplificat de cateva ori.
Porsche ofera adrenalina in stilul lui, inconfundabil, de la viteze mici. O apasare a acceleratiei de la 60 km/h la 80 km/h ne lipeste de scaun o secunda, ne aduce un zambet si ne face sa credem ca vine furtuna. Pentru a aduce sunetul motorului in interior, inginerii germani au lucrat mult, pana si rama geamurilor a fost conceputa special si contribuie la simfonie. Optional este disponibil un buton pentru esapament care aduce un sunet suplimentar mult mai puternic.
Cand auzim numele Porsche ne gandim ca masina costa si consuma exagerat de mult, este doar pentru anuminte persoane si nu este pentru drumurile denivelate din Romania. Dar nu este asa, cel mai ieftin Porsche costa 55.700 euro cu TVA, este cabrio, un Boxster, are un motor de 2,7 litri 265 CP si atinge 100 km/h in 5,7 secunde.
Boxster-ul nostru a consumat in jur de 14% pe autostrada, un nivel maxim, pentru ca am condus numai in treapta a doua (peste 100 km/h) si a treia (peste 150 km/h), accelerand destul de des. Interesant este ca transmisiile Porsche raman in treapta inferioara un timp dupa o accelerare in forta, fiind pregatite sa te traga in scaun in orice fractiune de secunda. Nu cred ca un posesor de Porsche ar conduce asa de turat ca noi si nu si-ar menaja masina. In mod normal consumul ar trebui sa nu sara de 10%.
Pe autostrada A3 am depasit 130 km/h intr-un Porsche decapotabil, nu am simtit turbulente, masina are o aerodinamica de invidiat.
In nicio alta marca nu m-am simtit mai bine decat in Porsche pe drumuri denivelate de tara, trecand prin localitatile de langa Targoviste, Campulung, pe traseul nostru in drum spre Cheile Gradistei (250 km). Citeste si