Vanzarile de tip "take-away" (comenzi la pachet) au crescut considerabil in ultimii doi ani, ca urmare a faptului ca sunt putini cei care isi permit sa "piarda" timpul intr-o cafenea sau un fast-food.
In aceste conditii incepe sa se formeze o noua piata, cea a paharelor din carton, care pe langa faptul ca sunt ecologice, reprezinta si o modalitate foarte eficienta de a personaliza o afacere.
Principalii jucatori din acest domeniu sunt de parere ca piata de pahare de carton, care este inca la inceput, are potential de crestere de peste 10% pe an, in conditiile in care Romania trebuie sa respecte anumite standarde de mediu impuse de aderarea la Uniunea Europeana. Vanzarile de tip "take-away" (comenzi la pachet) au crescut considerabil in ultimii doi ani, ca urmare a faptului ca sunt putini cei care isi permit sa "piarda" timpul intr-o cafenea sau un fast-food.
In aceste conditii incepe sa se formeze o noua piata, cea a paharelor din carton, care pe langa faptul ca sunt ecologice, reprezinta si o modalitate foarte eficienta de a personaliza o afacere.
Principalii jucatori din acest domeniu sunt de parere ca piata de pahare de carton, care este inca la inceput, are potential de crestere de peste 10% pe an, in conditiile in care Romania trebuie sa respecte anumite standarde de mediu impuse de aderarea la Uniunea Europeana.