Piata de branding, evaluata la pana in 10 milioane de euro, va continua sa se majoreze anul acesta , pentru ca nevoia de astfel de servicii este in crestere pe masura ce tot mai multi antreprenori si manageri de companii isi dau seama de valoarea pe care o aduce un brand puternic in comunicare, a declarat pentru Wall-Street.ro, Adriana Liute, managing partner al Storience, unul dintre principalii jucatori in domeniu.
“Mizam pe o usoara crestere a cererii, datorita unei mai bune constientizari a utilitatii brandingului de catre companiile antreprenoriale romanesti. Insa bugetele este posibil sa nu creasca, pentru ca nici economia, in general, nu pare sa ne rezerve surprize placute. <
Storience este o agentie fondata in iunie anul trecut de catre sotii Stefan si Adrian Liute, dupa ce acestia au parasit compania de branding si digital Grapefruit. Cei doi au luat aceasta decizie din cauza prioritatilor diferite pe care le aveau fata de ceilalti actionari ai companiei. Practic, in timp ce Stefan (cofondator si director de strategie) si Adriana Liute (brand & communication strategist) voiau sa se concentreze pe consultanta de brand, conducerea Grapefruit voia sa puna accentul pe digital. Afaceri de aproape 80.000 de euro in 2012 Compania colaboreaza in prezent cu circa zece oameni , iar Adriana Liute estimeaza ca Storience a terminat anul 2012 cu afaceri in jurul a 80.000 de euro.
“Storience si-a inceput activitatea la jumatatea lui 2012, iar afacerea nu poate decat sa creasca in 2013. Tintim companii de servicii, dar pana la urma clientii sunt cei care ne abordeaza, dator