Există persoane pentru care pasiunea pentru sporturile cu motor nu cunoaşte nicio limită. Cel mai elocvent exemplu este actualul pilot de raliuri, braşoveanul Ernest Mulner, care „aleargă“ pe motoare de mai bine de 37 de ani. Povestea lui Ernest Mulner a început în 1969, în Valea Cetăţii, acolo unde pilotul exersa în fiecare zi tehnici de pilotaj pe o motocicletă împrumutată de la bunicul său, Paul Mulner. Totul a început ca o joacă, transformată în realitate în numai trei ani. În 1972, la numai 12 ani, braşoveanul a primit derogare specială pentru a se înscrie în Campionatul Naţional de Raliuri din acele vremuri. La doar a doua participare, Mulner a terminat cursa pe prima poziţie, fiind poreclit de colegii lui „Prâslea”, apelativ care i-a rămas până în ziua de azi.
Condiţii precare înainte de Revoluţie
„ Motociclismul m-a atras încă de mic copil. În acele vremuri puteai să iei parte fără probleme în Campionatul Naţional întrucât nu se punea problema banilor. După Revoluţie am început să simt pe pielea mea dificultăţile materiale. Însă, nivelul şi condiţiile erau semi-profesioniste. Astăzi, standardele sunt mult mai ridicate, dar este tot mai greu să te descurci din punct de vedere financiar ”, crede pilotul.
Rezultatele nu au întârziat să apară, iar Mulner a devenit campion balcanic la motociclism, clasa 250 cc, în anul 1996. Pilotul a cochetat pentru prima dată cu automobilismul în 1986, când a participat în Campionatul Naţional de Karting, devenind campion chiar în primul sezon. Trecerea decisivă de la motociclism la cursele de maşini s-a produs în 2003, an în care Ernest a dobândit licenţa de pilot auto şi s-a înscris în competiţia internă, terminând pe cinci la finalul stagiunii de debut.
Accident grav în 2001
Campionul braşovean a fost nevoit să abandoneze marea lui dragoste, s