Daniel Gavrila devine Managing Director al agenției Papaya Advertising, funcție special înființată în cadrul firmei de publicitate. Mutarea vine la aniversarea de șapte ani a Papaya Advertising.
Robert Tiderle, director de creație Papaya Advertising: “Daniel nu înlocuiește pe nimeni și nu preia niște îndatoriri de la cineva din Papaya. Practic, agenția va intra într-o nouă dimensiune, la fix 7 ani de la prima campanie semnată. Împreună vom încerca să creăm un nou tip de agenție, un mod de a face lucrurile care să nu poată fi încadrat ușor într-o categorie existentă în acest moment în industrie.”
Daniel Gavrilă: “Papaya lui Robert este, cred, ultima agenție idealistă din România.
Are candoare, putere și încredere în propriile forțe. Are oameni care țin unii la alții și care nu vin la un biet servici. Papaya are principii și crede în cauze. Crede în construcții pe termen lung și știe cum să spună o poveste. Papaya nu crede în ipocrizie ca mijloc de comunicare și nici în mediocritate ca metodă de a prospera. Sunt încântat.”
Daniel Gavrilă (42 de ani) a intrat în publicitate în 1993, ca angajat la defuncta Young&Rubicam/ Team Advertising, unde a lucrat până în 2002. În perioada 2002 – 2006, Gavrilă a fost Managing Director al agenției Lowe & Partners. Din 2007, Daniel Gavrilă a condus agenția de consultanță în comunicare, numită Glue, din poziția de Managing Partner.
Daniel Gavrila devine Managing Director al agenției Papaya Advertising, funcție special înființată în cadrul firmei de publicitate. Mutarea vine la aniversarea de șapte ani a Papaya Advertising.
Robert Tiderle, director de creație Papaya Advertising: “Daniel nu înlocuiește pe nimeni și nu preia niște îndatoriri de la cineva din Papaya. Practic, agenția va intra într-o nouă dimensiune, la fix 7 ani de la prima campanie semnată. Împreună vom încerca să creăm un n