Dacia, marcă a grupului francez Renault, a înregistrat în primul semestru din acest an o creştere a vânzărilor cu 20,3%, la 153.826 de unităţi, de la 127.842 de unităţi în perioada similară din 2008, potrivit datelor publicate de Renault.
În Europa, vânzările Dacia au crescut cu 95,8%, până la 101.810 unităţi.
Vânzările de autoturisme Logan au crescut cu 83,1% în Germania. În Rusia, indicatorul a atins 25.581 de unităţi, în declin cu 37,7% faţă de primele şase luni din 2008, pe o piaţă ce a scăzut cu 47,8%.
În regiunile Euromed (Turcia, ţări din Europa de Est şi Africa de Nord) şi Eurasia, vânzările au scăzut puternic, cu 29,3%, respectiv 66,2%.
Cotă de piaţă în creştere în România
În România, inclusă în regiunea Euromed, Dacia şi-a majorat cota de piaţă cu 2,5%, pe o piaţă în declin cu 53,7%.
Dacia a înregistrat o creştere puternică a vânzărilor în Maroc (19,9%) şi Algeria (56,3%), unde şi-a majorat cota de piaţă cu 2,7%.