Nu poţi să nu-l remarci în trafic, în primul rând datorită parbrizului gigantic (Zenith, în accepţiunea Citroën), a eleganţei şi rafinamentului pe care le emană.
C3 este o maşinuţă făcută să te binedispună. Stau dovadă atât gama de culori, cât şi arhitectura ei. Este un autovehicul construit pentru a avea priză la partea feminină. Mai adăugaţi câteva gadget-uri (opţionale), sistemele de siguranţă (şase airbaguri) şi obţineţi o schiţă relativ completă a ceea ce ne propune C3.
Pe partea tehnică avem de ales între trei propulsoare diesel şi patru pe benzină, trei cutii de viteze (dintre care una automată) – suficiente pentru a ne oferi un eşantion relativ larg de opţiuni.
Cu toate acestea, şi dacă eşti bărbat poţi să apreciezi noul C3. Volumul redus te face să „croşetezi” (un verb feminin, ce-i drept) prin trafic, iar dacă alegi şi o motorizare superioară, poţi avea surprize plăcute atunci când apeşi acceleraţia la podea. Tot volumul mic îţi oferă multiple opţiuni de parcare, aşa că... de ce nu?
Noi am testat
Motorizare: 1.4 VTI/95 CP
Acceleraţie: 0-100 km/h: 10,6 s
Viteza maximă: 184 km/h
Cutie: manuală
Consum: 7,6/6,8/5,8
News
Propunere ix35 FCEV
Hyundai Motor Company a finalizat dezvoltarea următoarei generaţii de autovehicule electrice cu celule de hidrogen: modelul electric ix35 FCEV. Testarea sa va începe anul următor, iar producţia în serie este programată pentru anul 2015. A treia generaţie de autovehicule electrice cu celule de combustibil Hyundai este prevăzută cu un sistem de celule de combustibil de 100 de kilowaţi şi două rezervoare de hidrogen (700 MB). Datorită consumului de 1 litru la 31 de kilometri, SUV-ul poate parcurge 650 de kilometri cu o singură încărcare, o autonomie egală cu cea a unui autovehicul alimentat cu benzină. Autovehiculul poate porni la temperaturi de