REZULTATE ANCHETÅ ● Dezv,aluirile ap,arute ,in Jurnalul Na,tional au fost confirmate
Draftul raportului comisiei de investigare a incidentului aviatic din 30 decembrie 2007, când un avion Tarom al lovit un vehicul de balizaj al firmei UTI pe Aeroportul Otopeni, intrat în posesia Antenei 3 şi prezentat ieri în exclusivitate în emisiunea "La ordinea zilei‘‘, confirmă dezvăluirile Jurnalului Naţional. De la haosul şi rubedeniada din turnul de control, în care controlorii se acoperă unii pe alţii în detrimentul siguranţei traficului aerian, până la identificarea persoanei pe tura căreia maşina a fost uitată pe pistă, nimic nu lipseşte din documentul citat.
REZULTATE ANCHETÅ ● Dezv,aluirile ap,arute ,in Jurnalul Na,tional au fost confirmate
Draftul raportului comisiei de investigare a incidentului aviatic din 30 decembrie 2007, când un avion Tarom al lovit un vehicul de balizaj al firmei UTI pe Aeroportul Otopeni, intrat în posesia Antenei 3 şi prezentat ieri în exclusivitate în emisiunea "La ordinea zilei‘‘, confirmă dezvăluirile Jurnalului Naţional. De la haosul şi rubedeniada din turnul de control, în care controlorii se acoperă unii pe alţii în detrimentul siguranţei traficului aerian, până la identificarea persoanei pe tura căreia maşina a fost uitată pe pistă, nimic nu lipseşte din documentul citat.
Accidentul aviatic petrecut cu o zi înainte de trecerea în 2008 în "ograda‘‘ Aeroportului Internaţional "Henri Coandă‘‘, când o aeronavă de peste 60 de tone a lovit o maşină aflată pe pistă, a fost "scânteia‘‘ care a deschis un adevărat "show‘‘ al dezbaterilor şi controverselor. După incident, responsabilităţile au fost pasate dintr-o parte în alta, iar cei care ar fi trebuit să-şi asume vina nu au făcut altceva decât să ridice din umeri.
Singura aşteptată să facă lumină în acest caz părea să fie Comisia