Florin Bulea directorul tehnic al SC Euro Construct Group• SC Euroconstruct Group SRL a dat in folosinta primul tronson din drumul spre Aeroportul Iasi • La sectorul de drum Moara de Vant 1, firma de constructii din Iasi a facut ieri ultimele teste • Desi conform contractului stratul de asfalt trebuia sa aiba o grosime de 4 centimetri, dupa expertizarea celor doua mostre s-a observat ca firma de constructii a turnat un strat chiar mai gros de asfalt, de 6-8 centimetri
Primul tronson din drumul spre Aeroportul Iasi a fost dat in folosinta de societatea comerciala Euroconstruct Group SRL. Astfel, pe o lungime de aproximativ un kilometru, pe sectorul de drum Moara de Vant 1, firma de constructii ieseana a facut ieri ultimele teste. In prezenta reprezentantilor primariei, beneficiarul lucrarii, au fost luate doua carote (mostre din asfalt) care vor fi analizate de laboratorul Facultatii de Constructii si Instalatii, din cadrul Universitatii Tehnice Gheorghe Asachi. Practic, la acest laborator independent va fi analizata atat structura, cat si rezistenta asfaltului. Inaintea anuntarii rezultatelor analizelor de laborator (intreaga procedura dureaza aproximativ o saptamana de zile), la prelevarea mostrelor de asfalt s-a observat ca SC Euroconstruct Group a respectat intocmai caietul de sarcini.
Mai mult decat atat, desi conform contractului incheiat in vara anului trecut cu municipalitatea ieseana, stratul de asfalt trebuia sa aiba o grosime de 4 centimetri, dupa expertizarea celor doua mostre s-a observat ca firma de constructii a turnat un strat chiar mai gros de asfalt, de 6-8 centimetri. In aceste conditii, toate informatiile care au fost vehiculate pe piata, cum ca tronsonul de drum Moara de Vant 1 ar fi plin de gropi, iar lucrarea nu ar fi de calitate, nu-si mai au rostul. Directorul tehnic al SC Euroconstruct Group, Florin Bulea, a exp