Se află pe locul 20 într-un top al producătorilor europeni Deşi e patronul unei case de discuri, poate cea mai de renume (Cat Music - Media Services), Dan Popi este un personaj atipic Se află pe locul 20 într-un top al producătorilor europeni
Deşi e patronul unei case de discuri, poate cea mai de renume (Cat Music - Media Services), Dan Popi este un personaj atipic pentru showbiz-ul românesc. Spune lucrurilor pe nume. Recunoaşte că succesul care l-a adus pe culmi s-a numit O-Zone, mărturiseşte că nu ascultă toate CD-urile demo care vin pe adresa firmei şi mai spune că în 2007 nu l-a impresionat nimic din punct de vedere muzical. Dan Popi nu s-a temut de o discuţie sinceră...
Anca Bejan Când aţi intrat în showbiz?
Cu muzica, din 1993. Dar propriu-zis, de când am lansat prima trupă, BUG Mafia, în 1996.
Cum s-au schimbat lucrurile pπnă acum?
Atunci era mai simplu. Publicul simţea nevoia unei schimbări, muzica uşoară simţea nevoia de muzică românească mai vie. Însă între timp a trecut vârful ăsta de interes, iar acum trebuie să vii cu o piesă de foarte bună calitate ca să uimeşti pe cineva.
Care ar fi, deci, reţeta succesului?
Originalitatea. Dar trebuie să fii original în idee, nu şi în realizare. Realizarea trebuie să fie aproape de curent. E greu să fii original după atâţia ani de muzică. Cine reuşeşte, însă, trece strada showbiz-ului.
Ce v-a atras atenţia în 2007?
Nimic.
Dar în 2006?
Cronologic vorbind, ultimul artist care m-a impresionat cu adevărat a fost Cleopatra Stratan.
Aveţi probleme cu radiourile care nu vor să difuzeze piese?
Radiourile îşi apără propria afacere. Şi nu este vina unui radiou sau a altuia că nu difuzează ce ne-am dori noi să difuzeze. E vina întregii pieţe de radio că s-a dezvoltat disproporţionat. Adică toţi dau cam acel