Băncile au găsit o strategie inedită de a atrage clienţii. Ideea se bazează pe ajutorul persoanelor care există deja în baza lor de date. Aceştia primesc recompense pentru fiecare prieten care îşi deschide un cont la banca respectivă.
Sistemul dă rezultate şi din ce în ce mai mulţi clienţi îşi conving cunoştinţele că este în beneficiul lor să îşi păstreze economiile la o instituţie bancară. Reclama nu este gratuită şi băncile oferă vechilor clienţi, în funcţie de ofertă, produse sau bani. ING, de exemplu, este una dintre instituţiile bancare care recompensează creditorii cu 30 de lei pentru fiecare prieten care-şi face card.
Creditorii pot aduce până la 20 de prieteni, iar ei se vor bucura de tarife speciale. Astfel toate părţile implicate au parte de câştig: noul client beneficiază de anumite gratuităţi, banca îşi vinde serviciile, iar cel care recomandă se bucură de recompensă. Programul are o singură condiţie, ca noul client să aibă minim 18 ani. Pentru emiterea unui card, e nevoie doar de buletin, alte acte nefiind necesare. Fiecare dintre băncile existente pe piaţa braşoveană are o astfel de ofertă şi aşteaptă cât mai multe recomandări. Băncile au găsit o strategie inedită de a atrage clienţii. Ideea se bazează pe ajutorul persoanelor care există deja în baza lor de date. Aceştia primesc recompense pentru fiecare prieten care îşi deschide un cont la banca respectivă.
Sistemul dă rezultate şi din ce în ce mai mulţi clienţi îşi conving cunoştinţele că este în beneficiul lor să îşi păstreze economiile la o instituţie bancară. Reclama nu este gratuită şi băncile oferă vechilor clienţi, în funcţie de ofertă, produse sau bani. ING, de exemplu, este una dintre instituţiile bancare care recompensează creditorii cu 30 de lei pentru fiecare prieten care-şi face card.
Creditorii pot aduce până la 20 de prieteni, iar ei se vor bucura de tarife sp