Operatorul german al magazinelor OBI anunţă că, până la sfârşitul acestui an, va deschide două magazine în România. Nou-veniţii spun că vor schimba faţa pieţei autohtone de bricolaj. Operatorul german al magazinelor OBI anunţă că, până la sfârşitul acestui an, va deschide două magazine în România.
Nou-veniţii spun că vor schimba faţa pieţei autohtone de bricolaj. "Ne vom diferenţia de ceea ce există deja, prin faptul că ne vom adresa cu precădere familiilor, şi nu profesioniştilor din construcţii.
Totodată, vom aduce şi produse considerate până acum scumpe, vârfuri de gamă", a declarat Romano Quinzi, directorul pentru România al OBI. Tot el prezintă şi strategia de extindere a companiei. "Dintre cele două magazine care vor fi deschise în acest an, unul va fi în Bucureşti şi unul în vestul ţării. Ambele vor fi situate în parcuri de retail", a precizat, într-o conferinţă de presă, Romano Quinzi.
Magazinele vor avea suprafeţe cuprinse între 8.000 şi 12.000 de metri pătraţi. Ele vor fi operate, în medie, de câte 120 de angajaţi. Până la finele lui 2009, reţeaua va avea peste zece unităţi. Toate spaţiile vor fi însă închiriate. Directorul OBI motivează această alegere amintind preţul mare al locaţiilor valoroase din România.
Terenul românesc, prea scump pentru retailerul occidental
"Cred că, în acest moment, piaţa imobiliară este foarte aprope de un vârf de creştere. Cu siguranţă vor urma şi perioade de declin ale acesteia", precizează Quinzi. Chiar şi în aceste condiţii, compania germană anunţă investiţii posibile de până la 80 milioane de euro. "Vrem să deschidem 20 de magazine în următorii 2-3 ani, însă avem mai mult de 40 de proiecte în pregătire, fiind vizate toate oraşele cu peste 75.000 de locuitori", a mai spus Quinzi.
În sectorul de bricolaj activează deja reţelele precum Praktiker, Bric