Nimeni nu ar fi crezut că după 5 ani cu un primar de profesie doctor, poluarea din Bucureşti va creşte atât de mult. Studiile au arătat că sute de oameni, printre care şi nou născuţi, mor din cauza poluării provocate de traficul rutier din Bucureşti. În loc să reducă sursa poluării, Oprescu a anunţat că măreşte sumele alocate spălării străzilor.
Când ziariştii au sesizat preţul imens cerut de primar pentru utopica autostradă suspendată, Oprescu s-a gandit să-i miştocărească. Şi pe ei, şi pe cetăţeni.
"Da ! [E cea mai scumpă.] De pe pământ şi interplanetar. Am avut o comunicare, nu eu personal, cei din jurul meu cu cei de pe Lună şi mi-au spus la fel."
Pentru cei 13 km de drum expres, Oprescu a cerut 1,5 miliarde de euro. Cu aceeaşi bani, bulgarii ar fi putut construi peste 680 de km de autostradă, ei reuşind să construiască un kilometru de drum cu 6 benzi cu doar 2,2 milioane de euro. În Bucureşti costul depăşeşte 100 de milioane/kilometrul.
Acum, după nefericitul accident în care un copil a fost sfâşiat şi omorât de câinii comunitari, primarul nu-şi găseşte nicio vină. Am ascultat cu surprindere, cum, printre bocete, primarul Oprescu susţinea că îi pasă de oameni.
Probabil unii l-au crezut. Însă eu ştiu că nu-i aşa. Majoritatea bucureştenilor (peste 80% !!) ar fi dorit mai multe zone pietonale în Bucureşti, Piaţa Romană fiind una dintre zonele indicate de subiecţii cercetării.
Dar ignorând dorinţa cetăţenilor, primarul Oprescu, a promovat proiectul Pasajului pietonal subteran Piaţa Romană, hotărând să bage bucureştenii sub pământ. Costul ? Până acum... 18 milioane de Euro.
Tot primarul Oprescu este cel care blochează cetăţenii să participe în plenul Consiliul General al Municipiului Bucureşti.
În noiembrie 2012 am încercat să mă adresez plenului Consiliului pentru ca acesta să cerce