O companie de cercetare în domeniul media a realizat o aplicaţie, pe Internet, care poate determina valoarea paginii de Facebook a unui brand. Aplicaţia Social Page Evaluator este un instrument care poate ajuta companiile să stabilească veniturile potenţiale pe care le poate obţine în urma unui brand, precum şi pieţele care pot fi influenţate de strategii de marketing.
Vizitatorii care intră pe site-ul realizat de compania Vitrue trebuie să introducă URL-ul în câmpul de căutare şi, după analizarea numărului de fani, numărul de postări şi alte criterii, este determinată valoarea anuală a paginii respective, scrie publicaţia Los Angeles Times, citată de ziare.com. Nu se ştie dacă această aplicaţie funcţionează corect, mai ales că firmele nu dezvăluie profitul realizat de pe Facebook. Una dintre cele mai bine cotate pagini este cea a Starbucks, care este evaluată în acest moment la peste 20 de milioane de dolari. O companie de cercetare în domeniul media a realizat o aplicaţie, pe Internet, care poate determina valoarea paginii de Facebook a unui brand. Aplicaţia Social Page Evaluator este un instrument care poate ajuta companiile să stabilească veniturile potenţiale pe care le poate obţine în urma unui brand, precum şi pieţele care pot fi influenţate de strategii de marketing.
Vizitatorii care intră pe site-ul realizat de compania Vitrue trebuie să introducă URL-ul în câmpul de căutare şi, după analizarea numărului de fani, numărul de postări şi alte criterii, este determinată valoarea anuală a paginii respective, scrie publicaţia Los Angeles Times, citată de ziare.com. Nu se ştie dacă această aplicaţie funcţionează corect, mai ales că firmele nu dezvăluie profitul realizat de pe Facebook. Una dintre cele mai bine cotate pagini este cea a Starbucks, care este evaluată în acest moment la peste 20 de milioane de dolari.