FACEBOOK testează o opţiune de tipul "plăteşte pentru a fi mai popular" care ajută utilizatorii să fie mai vizibili în reţea, potrivit Realitatea.net.
Facebook a început să ofere unora dintre utilizatori o opţiune contra sumei de doi dolari numită "Highlight" care asigură faptul că postările sunt văzute de mai multă lume.
E doar una din metodele prin care reţeaua încearcă să demonstreze că poate face bani pentru a reasigura investitorii de pe bursă.
Oferta publică iniţială a Facebook este deja suprasubscrisă, a declarat o sursă apropiată situaţiei, la numai câteva zile după ce cea mai mare reţea de socializare din lume a iniţiat un turneu de prezentări în SUA pentru atragerea investitorilor, transmite Reuters.
În pofida temerilor privind încetinirea creşterii, a unui preţ destul de ridicat şi a semnelor că Facebook are probleme în majorarea veniturilor din publicitate pe telefoanele mobile, investitorii instituţionali au indicat deja că cererea pentru acţiuni Facebook a depăşit oferta, a spus sursa citată pentru Reuters.
Analiştii afirmă că Facebook, care vizează atragerea a circa 10,6 miliarde de dolari prin vânzarea a 337 milioane de acţiuni la 28-37 dolari pe titlu, ar putea creşte intervalul de preţ dacă cererea se dovedeşte a fi suficient de solidă.
Facebook a refuzat să comenteze.
Tranzacţionarea acţiunilor Facebok ar trebui să înceapă la sfârşitul săptămânii următoare.
FACEBOOK testează o opţiune de tipul "plăteşte pentru a fi mai popular" care ajută utilizatorii să fie mai vizibili în reţea, potrivit Realitatea.net.
Facebook a început să ofere unora dintre utilizatori o opţiune contra sumei de doi dolari numită "Highlight" care asigură faptul că postările sunt văzute de mai multă lume.
E doar una din metodele prin care reţeaua încearcă să demonstreze că poate face bani pentru a reasigura investitori