Ce or fi boscorodit şi bolborosit vrăjitoarele prin ceaţa bălţilor la miez de noapte nu ştim, cert este că şi-au meritat euroii: evenimentul rutier provocat de Şerban Huidu a făcut uitată crima de la Giurgiu, de parcă nu ar fi existat niciodată baschetbalistul american, nici meciul cu Dinamo urmat de o seară horror într-un club sinistru, undeva pe malul românesc al Dunării de Jos.
Cu alte cuvinte, „duşmanii" au griji noi, nu se mai gândesc la membrii clanului Butoane, pentru că o grozăvie şi mai babană le-a luat faţa în toată mass-media. Karma, destinul, blestemele, numerele, astrele - ocultiştii sunt siguri pe arta lor şi perorează convingător la toate posturile de televiziune. În vremea asta, poliţia bâjbâie, trezind neîncredere şi suspiciuni: ba derapaj, ba neadaptarea vitezei la condiţiile de drum, ba tăierea curbei, ba depăşire incorectă, ba starea tehnică, ba cauze medicale - cu suspendare să fie! -, iar Procuratura nu ştie nimic, dar absolut nimic, doamna prim-procuror Carmina Reit fiind ignoranţa însăşi, că numai pe dumneaei nu o informase nimeni că sunt trei morţi, vorba veche: „Nu ştie prim procuroru' ce ştie telespectatoru'".
19.527 de accidente mortale din 1989 până astăzi - asta cunoaşteţi, doamnă prim-procuror? Riscul de accident mortal pe şoselele din România este de 40 de ori mai mare decât în restul Uniunii Europene.
Cauza cauzelor apare dacă remarcăm discrepanţa flagrantă între vehicule şi infrastructură. Este evident că foarte mulţi indivizi şi-au cumpărat în ultimii 20 de ani vehicule foarte scumpe, foarte puternice şi superdotate tehnic, în vreme ce infrastructura a rămas la un nivel necorespunzător şi s-a degradat jalnic. Fondurile pentru autostradă se topesc şi ele. Bref, ajungem iar la corupţie. Nişte băieţi deştepţi mulg statul de bani şi îşi trag bolizi de ultralux într-o veselie, iar statul nu poate ţine pasul la capito