Una dintre primele maşini Mini construite vreodată, în urmă cu 53 de ani, a fost vândută cu 48.900 de euro, de 80 de ori mai mult decât preţul la ieşirea din fabrică, scrie Daily Mail.
Maşina este al optulea Mini construit vreodată, însă cel mai vechi care se păstrează în starea iniţială. Deşi se află într-o stare deplorabilă, modelul Austin Mini Se7en De Luxe Saloon a suscitat un interes enorm când a fost scos la licitaţie, luna trecută.
Maşina s-a vândut cu 48.900 de euro, de aproape trei ori suma vehiculată iniţial. „Este o oportunitate excelentă de a restaura maşina, este una dintre cele mai importante maşini ale secolului al XX-lea”, a spus un reprezentant al casei de licitaţii Bonhams.
Daily Mail scrie că maşina are un motor de 848 cc şi 48.300 de km la bord, dar în prezent nu mai este funcţională. Cu toate acestea, vitezometrul şi alte elemente ale maşinii sunt intacte.
Sursa notează că britanicii au început să producă Mini-uri din cauza sărăciei, pe fondul crizei de petrol din Canalul Suez.
Una dintre primele maşini Mini construite vreodată, în urmă cu 53 de ani, a fost vândută cu 48.900 de euro, de 80 de ori mai mult decât preţul la ieşirea din fabrică, scrie Daily Mail.
Maşina este al optulea Mini construit vreodată, însă cel mai vechi care se păstrează în starea iniţială. Deşi se află într-o stare deplorabilă, modelul Austin Mini Se7en De Luxe Saloon a suscitat un interes enorm când a fost scos la licitaţie, luna trecută.
Maşina s-a vândut cu 48.900 de euro, de aproape trei ori suma vehiculată iniţial. „Este o oportunitate excelentă de a restaura maşina, este una dintre cele mai importante maşini ale secolului al XX-lea”, a spus un reprezentant al casei de licitaţii Bonhams.
Daily Mail scrie că maşina are un motor de 848 cc şi 48.300 de km la bord, dar în prezent nu mai este func