Proprietarii autovehiculelor ridicate pentru că au fost parcate neregulamentar vor fi scutiţi de eventualitatea unui atac de panică în momentul în care nu-şi vor mai găsi maşina în locul în care au lăsat-o. Consilierii municipali au adus, ieri, câteva modificări Regulamentului privind activitatea de ridicare, transport şi depozitare, pază şi eliberare a autovehiculelor şi remorcilor staţionate neregulamentar pe domeniul public al municipiului Zalău.
Astfel, responsabilii din Primăria Zalău şi cei ai societăţii Doralex Euro SRL vor trebui să identifice o modalitate de a-i notifica pe şoferii ale căror maşini au fost „săltate” de pe domeniul public. „Mulţi nu ştiu ce s-a întâmplat cu maşina lor şi nici nu au habar de unde să şi-o ridice”, a arătat consilierul PNL Rodica Mureşan.
Aleşii municipali s-au întrecut în a oferi idei, printre care amplasarea unor panouri de înştiinţare pe locul ocupat anterior de maşină ori prin montarea de autocolante ori tăbliţe sub indicatoarele „Oprirea interzisă”.
O altă modificare adusă Regulamentului stabileşte că „la activitatea serviciului de ridicare a autovehiculelor şi/sau remorcilor staţionate neregulamentar pe domeniul public al municipiului Zalău, să fie împuterniciţi să participe şi agenţii Poliţiei Locale, care au dreptul de a dispune ridicarea autovehiculelor parcate neregulamentar”.
De asemenea, în vederea îmbunătăţirii activităţii, persoana care solicită eliberarea autovehiculului, înaintea eliberării acestuia din parcul auto, va da o declaraţie pe proprie răspundere prin care se autentifică de fapt persoana care a condus maşina şi a parcat neregulamentar, pe domeniul public, astfel încât măsura complementară ce se va lua împotriva acesteia să fie corectă.
În prezent, proprietarul a cărui maşină a fost ridicată are de plătit o taxă de 100 de lei pentru autovehicul şi 60 de lei pentru remor