Cu aproximativ un an in urma, Casa Artmark patrundea rasunator pe piata romaneasca de arta, printr-o licitatie care se ridica, prin cantitatea si calitatea pieselor expuse spre achizitie, dar si prin suma totala inregistrata prin vanzari, in fruntea institutiilor de profil de noi.
Ravnind sa-si conserve aceasta pozitie de lider, Casa a dezvoltat un program coerent si ambitios, si-a asociat specialisti de prestigiu, a organizat numeroase expozitii (ale caror amploare, staif si ingeniozitate in alegerea temelor nu au trecut neobservate), a devenit membru CINOA (Asociatia Internationala a Comerciantilor de Arta), a inceput sa finanteze doua galerii de arta (ArtSociety si Point Contemporary) si a impus in atentia publicului o promisiune de consecventa si credibilitate, prin desfasurarea a 4 licitatii-eveniment pe an (care pun in vanzare opere de arta romaneasca si europeana, plastica-pictura, grafica, sculptura - si decorativa: argintarie, portelanuri si sticlarie de epoca ori de autor -, clasica, moderna si contemporana. Nu in ultimul rand, s-ar cuveni precizat faptul ca Artmark a inregistrat, intr-un an de functionare, patru recorduri absolute pentru piata romaneasca de arta - e vorba despre lucrari apartinand unora dintre cei mai importanti pictori romani: Camil Ressu ("Aise", 160.000 de euro), Marcel Iancu ("Port", 130.000 de euro), N. Tonitza ("Fata in roz", 120.000 de euro) si Ion Tuculescu ("Paunii privirilor", 80.000 de euro).
Pe 15 octombrie a.c., s-a straduit din nou sa-si confirme pozitia de top, cu prilejul "Licitatiei de toamna", un eveniment desfasurat in spatiul generos al Hotelului JW Marriott si impartit in 5 sectiuni: Arta de Patrimoniu, Scoala de la Baia Bare, Fotografie, Arta Tanara, Arta Europeana. O suita eclectica de lucrari, care a si indrituit titlul (inspirat) conferit manifestarii: "Muzeu - cauta proprietar". In expo