Din lipsa de bani sau din ignoranta, putini patroni apeleaza la serviciile unei firme de publicitate. Din aceasta cauza, banii, si asa putini, sint cheltuiti fara ca mesajul sa ajunga la segmentul de public vizat Sinteti patron si vreti ca iesenii sa va viseze produsele? Pentru aceasta trebuie sa scoateti din buzunar in jur de 10.000 de euro. Timp de cel putin trei luni va trebui ca atunci cind citeste ziarul, merge cu maxi taxi si asculta radioul sau seara inainte de culcare, la televizor, ieseanul sa afle cit de bun si de performant va este produsul. Pentru aceasta trebuie sa apelati la o agentie de publicitate. Din pacate, fie din lipsa banilor, cel mai adesea, fie din reticenta, firmele iesene nu se ingramadesc sa apeleze la serviciile unor astfel de agentii. Astfel, specialistii in domeniu considera ca piata de publicitate stagneaza sau chiar este in scadere comparativ cu anii trecuti. Printre cele mai mari firme care au apelat la serviciile agentiilor de publicitate locale sint "Ecolab", "Banca Transilvania", "Kosarom", "Iulius Group", "Hala Centrala", Universitatea "Al. I. Cuza", "M&R", "Amfiteatru" sau "Antibiotice". 80% din clienti sint din afara Iasului "Agency One", singura agentie de publicitate membra a Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania, desfasoara aceasta activitate din 1998. Majoritatea clientilor care apeleaza la serviciile acestei agentii vin din vestul tarii sau chiar de la Bucuresti. Printre clientii agentiei se numara "Kosarom", "Ecolab", "Eurotherm" sau "Amicii". "Doar 20% din clientii mei sint din Iasi, restul provin din vestul tarii si din Bucuresti", a declarat Valentin Tatar, directorul agentiei. Acesta a continuat prin a aprecia ca firmele iesene inca nu si-au schimbat mentalitatea cu privire la publicitate si, ca urmare, nu acorda importanta necesara capitolului publicitate. "Inca nu s-a schimbat perceptia cu privire la ceea ce