Emisiunea "Vocea României" difuzată de Pro Tv, marţi 13 decembrie, între orele 20.16 - 22.59 a fost lider de audienţă pe toate targeturile, plasându-se în topul preferinţelor publicului din întreaga ţară.
Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban, ProTv a fost lider de audienţă cu o audienţă medie de 6,8 puncte de rating şi 19,9% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea doar 3,9 puncte de rating şi 11,4% cotă de piaţă. Şi la nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv îşi păstrează poziţia de lider cu 6,2 puncte de rating şi 14,5% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 înregistra doar 4,9 puncte de rating şi 11,4% cotă de piaţă.
În minutul de maximă audienţă întregistrat la 22.14, Pro Tv obţinea pe publicul commercial din mediul urban 9,8 puncte de rating şi 28,9% cotă de piaţă, de 8 ori mai mult decât Antena 1, care înregistra doar 1,2 puncte de rating şi 3,7% cotă de piaţă.
Emisiunea "Vocea României" difuzată de Pro Tv, marţi 13 decembrie, între orele 20.16 - 22.59 a fost lider de audienţă pe toate targeturile, plasându-se în topul preferinţelor publicului din întreaga ţară.
Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban, ProTv a fost lider de audienţă cu o audienţă medie de 6,8 puncte de rating şi 19,9% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea doar 3,9 puncte de rating şi 11,4% cotă de piaţă. Şi la nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv îşi păstrează poziţia de lider cu 6,2 puncte de rating şi 14,5% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 înregistra doar 4,9 puncte de rating şi 11,4% cotă de piaţă.
În minutul de maximă audienţă întregistrat la 22.14, Pro Tv obţinea pe publicul commercial din mediul urban 9,8 puncte de rating şi 28,9% cotă de piaţă, de 8 ori mai mult decât Antena 1, care înregistra doar 1,2 puncte de rating şi 3,7% cotă de piaţă.