Simon Wolfson este CEO-ul retailerului britanic de haine Next si, in anul 2001, cand a fost numit in functie a starnit revolta catorva persoane din domeniu, din cauza varstei sale. La doar 33 de ani sa ajungi la conducerea unei companii care valoreaza sut
De fapt, Wolfson este cel mai tanar dintre executivii companiilor din FTSE 100 (indicele care reprezinta primele 100 de companii cu cea mai mare capitalizare la bursa de schimb londoneza) Vocile rele au spus ca n-ar fi ajuns in aceasta functie daca n-ar fi fost baiatul tatalui - tatal sau fiind lordul Wolfson, presedintele companiei Next intre anii 1990 -1998. In plus "City-ului londonez nu-i plac tinerii care arunca cu banii si conduc mari companii", spunea un analist. Dar Wolfson nu pare genul de playboy cu card Platinum care pierde noptile si arunca banii in cluburi sau pe iahturi si masini luxoase. Ba chiar uraste tabloidele si se fereste pe cat posibil de expunere publica. CEO are o imagine de "baiat cuminte" si un gen de stangacie fermecatoare in felul de a se imbraca, intotdeauna cu ochelarii (de vedere) la ochi si parul tuns scurt (obisnuia sa-l poarte cu o carare eminesciana, pe mijloc), cravate cu buline asortate la camasi cu dungi si costum de 230 de lire sterline cumparat de la ... Next.
Iar CV-ul sau vorbeste despre acelasi om timid, dar focusat pe cariera ce a pornit de jos si a crescut in cadrul companiei.
Wolfson a terminat Radley College, Oxfordshire si a obtinut o diploma de avocat la universitatea Trinity, Cambridge, in anul 1990, iar colegii de la Cambridge si-l amintesc ca fiind putin "geek", imbracat in jeansi si tricou si cu cartile dupa el, de altfel hobby-urile sale preferate fiind istoria si lectura. In 1991, Wolfson a inceput sa lucreze la Next pe post de consultant in vanzari la magazinul din Kensington, apoi a fost numit director de vanzari in 1993, iar