Proiectul se deruleaza in contextul unui parteneriat cu HotNews.ro, care gazduieste sectiunea dedicata „Stii de la ING”. Conceptul campaniei este inedit intrucat explica esenta asigurarilor de viata prin intermediul unor filme realizate intr-o maniera originala.
ING Asigurari de Viata si HotNews.ro au lansat in aceasta saptamana un parteneriat pentru desfasurarea unui proiect dedicat educatiei financiare in domeniul asigurarilor de viata. Concret, portalul HotNews.ro gazduieste sectiunea„Stii de la ING”, in cadrul careia vor fi oferite raspunsuri la cele mai frecvente intrebari privind mecanismul de functionare, optiunile si necesitatea produselor de asigurare de viata.
Studiile ne demonstreaza ca in randul consumatorilor romani exista inca nelamuriri cu privire la produsele de asigurare de viata, iar beneficiile planificarii financiare pe termen lung sunt prea putin cunoscute. De aceea, ING isi continua initiativele de sustinere a clientilor in demersul de informare, prezentand aspecte esentiale ale asigurarilor de viata in maniera cel mai des folosita in intalnirile consultant-client: desenele” a declarat Carmen Soare, director de marketing al ING Asigurari de Viata.
Conceptul noii campanii este unul inedit si pune accent pe explicarea vizuala a notiunilor de baza, prin intermediul unor filme ce ofera informatii intr-o maniera accesibila, usor de parcurs si de asimilat. Astfel, prin intermediul filmelor care vor fi postate bisaptamanal pe pagina www.hotnews.ro/stii_de_la_ing vizitatorii HotNews.ro afla raspunsul la intrebari precum: „ce este asigurarea de viata?”, „de ce sa-mi fac o asigurare de viata?”, „cand sa-mi fac asigurare de viata?”, „cat ma costa?”, „risc ceva cu o asigurare?”, „ce pierd daca renunt?” si „dupa ce fac asigurare, o uit intr-un sertar?”. Ordinea in care vor fi postate filmele este decisa prin vot chiar de ca