Un ieşean s-a plâns comisarilor de la Protecţia Consumatorului că a fost servit cu mici expiraţi la restaurantul Cornelius din zona „Tudor Vladimirescu”.
UPDATE
Cezar B. a negat afirmatiile transmise de patronul restaurantului, spunand ca a fost dezinformat de catre angajati. „Cel mai probabil, patronul restaurantului a fost informat gresit de catre angajatii sai cu privire la incident. Noi nu am platit pentru ca o reprezentanta a restaurantului, doamna Nistor, ne-a spus telefonic ca isi cere scuze pentru incident si nu trebuie sa achitam nota de plata”, ne-a spus tanarul.
Cezar B. a ieşit luni seară cu alţi cinci prieteni în oraş şi au comandat porţii de cartofi cu mici, dar au constatat că au un gust ciudat. „Am cumpărat mai mulţi mici, toţi prietenii care eram la masă, însă când am gustat am văzut că erau cruzi la mijloc şi aveau un gust ciudat. I-am cerut chelneriţei să îl cheme pe bucătar, dar cum a refuzat, am intrat eu în bucătărie să discutăm. Acolo am văzut caserola de unde proveneau micii şi am făcut şi poză, văzând că termenul de valabilitate trecuse de 10 zile. Nu m-a oprit nimeni, probabil că nici ei nu erau conştienţi că micii ar fi expiraţi”, ne-a spus ieşeanul. Reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului au declarat că urmează să solicite un punct de vedere operatorului economic. „Am primit pe e-mail reclamaţia şi urmează să trimitem o echipă pentru a face verificări. Ulterior, vom vedea dacă este necesară luarea vreunei măsuri”, a declarat comisarul şef Marian Grigoraş. De partea cealaltă, patronul restaurantului Cornelius ne-a spus că tinerii erau puţin ameţiţi şi au comandat cu gândul să nu plătească. „A fost un incident cu şase persoane, câţiva dintre ei au plecat după ce au mâncat, iar unuia i-a venit rău la un moment dat. Dacă era de la mici, trebuia să le fie tuturor rău, eu am marfă bună,