E clar ca doamna ministru Elena Udrea a devenit un brand al Guvernului Boc. Cine nu a auzit, de celebra blonda a lui Basescu si de ispravile sale din viata politico- mondena a Romaniei?
Se pare ca foarte multa lume are cunostinta despre aceste lucruri, drept dovada stand intrebarea adresata de o localnica din nordul Moldovei, lui Traian Basescu, "nu ma iei pe mine in locul lui Ileana Udrea?"
Chiar si macinata de necazuri si de povara apei intrate in casa, femeia nu l-a intrebat pe presedinte cand vor veni ceva banuti pentru reconstructia avutului, pe care tocmai l-a pierdut. Nu a incercat sa cerseasca nimic ci a vrut, cu posibilitatile sale, sa-i arate lui Basescu ca ceea ce intelege ea din politica si din masurile luate de Guvern se traduce in doua cuvinte, Ileana Udrea.
Emblema incapacitatii si a impotentei guvernamentale?
Dupa ce a risipit, cu nonsalanta, cateva milioane de euro bune pe reclame si pe diverse activitati de promovare a turismului, doamna Udrea se preface ca nu vede mizeria in care se zbate turismul romanesc si incearca sa ne explice, intr-un mod sofisticat, cum va lansa dansa, la Shanghai, brandul turistic al Romaniei.
Pai, iar il schimbam doamna Udrea? Anul trecut, ne aratati pesti crescuti prin copaci si mirese cu mai multi miri. Totul, sub sloganul "the land of choice", un fel de tara tuturor posibilitatilor sau mai bine zis tara unde se poate intampla orice.
Existau pe vremea comunismului, niste pliante care infatisau doi munti cu brazi pe ei si ne indemnau "veniti in Romania". Brandul de tara al Romaniei era deja consolidat temeinic, avand la baza repulsia fata de un regim opresiv si dictatorial. Nu era suficient sa arati turistilor doi brazi frumosi si sa-i inviti la Predeal sau la Sinaia.
La fel, si anul trecut in campania vizuala derulata de Ministerul Turismu