* Venit sa le explice "succesul" privatizarii societatii, Ovidiu Musetescu a fost pus la zid de muncitorii de la Roman Brasov * Ieri, in curtea uzinei - "Jos Guvernul!", cu huiduieli si petarde sindicale! Dupa ce institutia pe care o conduce aruncase pe Internet tot soiul de comunicate anapoda despre privatizarea societatilor Roman Brasov si ARO Campulung, iar el insusi iesise la rampa cu o zicere naucitoare despre bonitatea "confidentiala" a cumparatorilor acestora, Ovidiu Musetescu continua sa debiteze ineptii. Miercuri, la Brasov, in replica la semnele de intrebare din presa privind bonitatea indoielnica a firmelor Pesaka Astana (Malaysia) si Crosslander (SUA), seful APAPS a incercat sa-i convinga pe ziaristi ca "totul e OK", cu argumentul... "sunt baieti frumosi"! Astfel, despre firma Crosslander - cotata cu gradul maxim de risc, 5, pe piata americana - Musetescu a povestit ca "a verificat-o pe mai multe canale, inclusiv prin Eximbank, si rezultatele sunt satisfacatoare. E drept, baiatul asta frumos nu are bonitatea bancii Rotschild, dar pentru ARO e suficient. Se face insa o confuzie intre firma asta, Crosslander, infiintata doar de cateva luni special pentru privatizarea de la ARO, si proprietarul care e in spatele ei, o firma care produce autovehicule de teren in Brazilia, intr-o zona libera de pe Amazon, cu componente importate de la ARO". Pe acelasi calapod a fost croita apoi si explicatia despre celalalt "baiat frumos", Pesaka Astana, cumparatorul de la Roman Brasov. "Bonitatea firmei Pesaka este cu mult peste ceea ce isi asuma la Roman pentru cele 3 sectii pe care le cumpara, daca prelua intreaga platforma era altceva", a "explicat" Ovidiu Musetescu. Inghesuit de jurnalisti, el a dezvaluit, in cele din urma, si ce va sa zica "bonitatea cu mult peste" a firmei din Malaysia: in schimbul stergerii datoriilor la buget ale societatii brasovene, de 150 milioane