Soferii de autobuz invata sa bage in viteza a patra pe lungimea statiei pe care se intinde banda speciala pentru ei, de pe cheiul Dambovitei :P Iar ceilalti soferi invata sa treaca printre jaloane, scrie Dollo, pe blogul lui.
Bucurestiul are de cateva zile o micronime de banda exclusiva pentru mijloacele de transport in comun, pe cheiul Dambovitei, intre Hanul lui Manuc si Podul Natiunile Unite (intersectia cu Calea Victoriei). Numai pe un sens.
Azi ar fi trebuit sa iau un 385 de la Biblioteca Nationala pana sus la Parlament, dar pentru ca era ora 8.30 si tot bucuresteanul se grabea, la volan, sa ajunga la locul de munca, am preferat sa merg agale pe langa coloana de masini de pe Bulevardul Victoria Socialismului (sa-i faca Dumnezeu parte lui Ceausescu acolo unde o fi el ca ni l-a facut asa lat!) pana la Unirea. Am ajuns in acelasi timp, eu si autobuzul 385. El a mai stat la semafoarele dintre Unirea si Hanul lui Manuc, apoi a beneficiat din plin de banda speciala pentru RATB. Pana haaaat, la prima statie! Sceptica, cum ma stiti, am preferat sa mai intarzii un pic, sa vad cum decurge traficul inainte si dupa minunea secolului, delimitata de niste jaloane albe, subtiri si destul de rare. Unele dintre ele de fapt au si disparut, nu se stie din ce cauza, probabil erau in plus ;) Doi politisti stateau protapiti in capatul benzii, si le faceau semne soferilor care insistau s-o ia pe acolo. Niste cerberi erau, mai ceva ca soldatul roman la Marasesti! Trebuie sa ai nervii tari sa vezi cum stau la coada sute de soferi, ¬inghesuindu-se¬ pe doua benzi, cand a treia e libera si nefolosita :P dar ei, de neclintit. In fine, hai sa nu exagerez, e bine ca chiar si la o suta de ani dupa restul lumii civilizate am descoperit si noi benzile prioritare pentru autobuze. In cazul de fata eu as fi inceput mai din spate, de pe Bulevardul Victoria Socialismului de exemplu. A