Asociaţia Oamenilor de Afaceri din România îşi exprimă public dezacordul faţă de schimbările frecvente ale priorităţilor Guvernului în ceea ce priveşte marile proiecte de infrastructură şi solicită acestuia şi Ministerului Transporturilor să prezinte trimestrial stadiul de realizare în care se află proiectele de infrastructură finanţate din fonduri europene, de la buget şi din credite provenite de la instituţii bancare, potrivit unui comunicat al AOAR.
'Asociaţia Oamenilor de Afaceri din România (AOAR) cere public Guvernului şi Ministerului Transporturilor să prezinte transparent şi cel puţin trimestrial stadiul de realizare a diferitelor proiecte de infrastructură (în principal rutieră şi feroviară), finanţate din fonduri europene, buget şi credite de la instituţii bancare (BEI, BERD etc.). AOAR îşi exprimă public dezacordul faţă de schimbările frecvente a priorităţilor Guvernului în ceea ce priveşte marile proiecte de infrastructură de transport', se menţionează în comunicatul AOAR.
În acest sens, Asociaţia dă ca exemplu investiţia pentru realizarea unui traseu de mare viteză pe calea ferată între Viena - Budapesta - Bucureşti - Constanţa, axă feroviară ce ar lega cele patru oraşe cu axa feroviară Paris - Strasbourg - Stuttgard - Viena - Bratislava - Budapesta.
'Anunţată oficial în şedinţa comună de guvern România-Ungaria din noiembrie 2007, ironizată şi neglijată în fapt de miniştrii ce au condus Ministerul Transporturilor, această investiţie ambiţioasă cu o valoare de circa opt miliarde de euro a fost folosită ulterior doar ca pretext al unor declaraţii publice ale unor politicieni ca Ludovic Orban, Cristian Diaconescu şi chiar ale primului ministru, Emil Boc (28 februarie 2010) la Summit-ul Ţărilor Dunărene - Budapesta). Practic, din informaţiile publice, rezultă că Ministerul Transporturilor nici nu a răspuns, timp de