Compania de căi ferate SNCF a prevăzut marţi dimineaţă întârzieri de 15 până la 30 de minute pentru trenurile de mare viteză TGV, Eurostar şi Thalys în direcţia nord din cauza unui furt de cabluri de cupru în timpul nopţii, a anunţat o purtătoare de cuvânt, citată de agenţia France Presse.
Furturile vizează circa zece cabluri pe o zonă de 10 kilometri, conform aceleiaşi surse, ce prevede o revenire la normal spre începutul după-amiezei. SNCF va depune plângere, transmite Agerpres. De mai multe luni, a fost constatată o recrudescenţă a furturilor de cabluri folosite mai ales pe liniile SNCF, un fenomen legat direct de creşterea vertiginoasă a preţurilor la metale. Un plan în valoare de 40 de milioane de euro a fost implementat la începutul lui martie pentru a încerca să securizeze liniile împotriva acestor furturi de cabluri. În 2010, furturile cumulate de cabluri au costat 30 de milioane de euro SNCF şi RFF şi au provocat peste 5.800 de ore de întârziere cumulate pentru legăturile feroviare din Franţa. Compania de căi ferate SNCF a prevăzut marţi dimineaţă întârzieri de 15 până la 30 de minute pentru trenurile de mare viteză TGV, Eurostar şi Thalys în direcţia nord din cauza unui furt de cabluri de cupru în timpul nopţii, a anunţat o purtătoare de cuvânt, citată de agenţia France Presse.
Furturile vizează circa zece cabluri pe o zonă de 10 kilometri, conform aceleiaşi surse, ce prevede o revenire la normal spre începutul după-amiezei. SNCF va depune plângere, transmite Agerpres. De mai multe luni, a fost constatată o recrudescenţă a furturilor de cabluri folosite mai ales pe liniile SNCF, un fenomen legat direct de creşterea vertiginoasă a preţurilor la metale. Un plan în valoare de 40 de milioane de euro a fost implementat la începutul lui martie pentru a încerca să securizeze liniile împotriva acestor furturi de cabluri. În 2010, furturile c