Odata cu demisia, la inceputul acestei luni, a directorului diviziei de business a UPC Romania - Dinu Malacopol, operatorul telecom marcheaza o schimbare aproape completa a managerilor cheie, intr-o perioada de mai putin de noua luni de zile.
Astfel, de la inceputul lunii februarie pana in pre-zent, compania si-a schimbat directorul financiar (Dragos Tanase - plecat prin demisie), directorul executiv (Richard Anderson - inlocuit de actionari), directorul de comunicare (Andreea Nastase - plecata prin demisie), Florina Tanase (director juridic - plecata prin demisie) si directorul diviziei de business (Dinu Malacopol - plecat prin demisie).
Singurul manager cu vechime in companie care a ramas in echipa de conducere este Raluca Milin, director de marketing si vanzari al companiei inca din anul 2001. Oficialii companiei nu au putut fi contactati pentru a comenta ultima plecare din cadrul companiei. Pe de alta parte insa, compania a evitat orice comentariu pe aceasta tema, inca de la inceputul acestui an.
Noul CEO al companiei, Jack Mikaloff, nu a acordat de altfel niciun interviu de cand a venit in Romania. El a aparut o singura data in public, la un eveniment organizat in cadrul targului local IT&C CERF, unde a sustinut un discurs.
UPC se confrunta pe piata locala cu o competitie dura, atat din partea RCS&RDS, cat si a Romtelecom, la care se adauga alti jucatori mai mici, de tipul retelelor de cartier. Richard Anderson, fostul CEO al operatorului, spunea de altfel intr-un interviu pentru ZF ca in 30 de ani de activitate pe piata telecom nu a vazut o piata atat de dura precum cea din Romania.
UPC a incheiat primul semestru al anului cu un numar total de 1,184 milioane clienti pe cablul TV. In aceste conditii, UPC a pierdut pozitia de lider al pietei locale de cablu TV, care a fost preluata de rivalii de la RCS&RDS, cu 1,3 milioane de clienti