Printre cei mai „fideli“ clienţi ai petrecerilor de Crăciun sunt companiile multinaţionale Un meniu costă cel puţin 25 de euro, dar preţurile pot urca şi la 130 de euro de persoană. Numărul petrecerilor organizate de companii este cel puţin la nivelul din iarna trecută, dar sunt şi hotelieri care au vânzări mai mari.
Multinaţionalele din IT&C, farma, FMCG şi alte domenii, care organizează pentru angajaţi petrecerea de Crăciun în hotelurile de cinci stele din Capitală preferă sandwich-urile cu caviar în locul preparatelor tradiţionale, cel mai ieftin meniu începând de la 25 de euro de persoană (fără TVA) şi ajungând la 130 de euro de persoană, potrivit informaţiilor din piaţă.
"În fiecare zi începând cu 1 decembrie şi până pe 22 decembrie vom avea câte o petrecere de Crăciun în hotel. Anul acesta am avut mai multe solicitări din partea companiilor pentru acest tip de eveniment faţă de anul anterior", a declarat Adrian Adam, directorul de marketing şi de vânzări al Radisson Blu, hotelul de cinci stele cu cea mai mare capacitate (424 de camere) din Capitală.
Adam a precizat că în cadrul hotelului Radisson se vor organiza petreceri de Crăciun atât pentru companiile care au doar 50 de angajaţi, dar şi pentru companii cu peste 1.000 de salariaţi.
Printre cei mai "fideli" clienţi ai petrecerilor de Crăciun sunt companiile multinaţionale. Adrian Adam nu a precizat însă cu ce companii s-au semnat contracte, pe motiv de confidenţialitate.
Încasări de zeci de mii de euro
"Sunt unele companii care au în meniu preparate deosebite, inclusiv sandwich-uri cu caviar. De asemenea, unele firme au optat pentru pachetul de băuturi care include whisky, gin şi alte băuturi alcoolice, nu doar bere şi vin", a precizat el.
Petrecerile de Crăciun vor fi organizate atât în sălile de conferinţe, cât şi în restaurantele hotelului. Radisson Blu