Romania este o tara formidabila, care se poate mandri cu obiective turistice ca Delta Dunarii, Marea Neagra, manastirile din Bucovina si situri-le UNESCO, dar si cu gastronomia si cu locuitorii sai, considera Javier Garcia del Valle (foto) CEO al Happy Tour, cel mai mare grup de turism de pe piata locala.
El considera insa ca turismul romanesc nu este sufiecient de bine promovat in afara si ca mai sunt imbunatatiri de facut. Afla care sunt acestea.
"Romania este o tara formidabila. Am venit aici in 2009. Din pacate, criza economica sosise aici inainte de a fi venit eu si o multime de previziuni despre turismul din Romania au fost contrazise de fapte, dar conjuncturile economice vin si trec. Ceea ce este esential ramane – extraordinara oferta a turismului romanesc – Delta Dunarii, manastirile din Bucovina, Sighisoara, situri-le UNESCO, peisajele, arhitectura, gastronomia, oamenii, viata culturala. Imediat ce le-am descoperit, am realizat ca Romania inseamna mai mult dacat ceea ce isi poate imagina o persoana care nu a vizitat-o niciodata. Bucurestiul este un oras cu multe locuri interesante - Centrul Vechi, de curand renovat, este unul dintre ele”, spune Javier Garcia del Valle.
Mai mult, seful Happy Tour se declara un admirator al Festivalului International George Enescu.
„Eu si sotia mea suntem mari admiratori ai Festivalului Enescu. Agenda festivalului este uimitoare, iar biletele si abonamentele sunt accesibile. Regret ca acest festival nu se organizeaza anual”, afirma Garcia del Valle.
Ce lipseste turismului din Romania Printre principalele lacune ale turismului local se numara promovarea si infrastructura, sustine el.
“Cand am venit aici am constatat ca Romania nu are o strategie de marketing si promovare coerenta pentru dezvoltarea turismuluiincoming. De asemenea, am descoperit ca Romania are una dintre cele mai slabe i